Vak: Professional Development 3 credits: 1
- Vakcode
- BKVH83PD3
- Naam
- Professional Development 3
- Studiejaar
- 2020-2021
- ECTS credits
- 1
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- S.G. Tjemkes
- Werkvormen
-
- Onderwijs
- Toetsen
-
- Mentorgesprekken - Opdracht
- Prof Development - Opdracht
Leeruitkomsten
LO1: De student heeft inzicht in zijn/haar persoonlijke ambitie en motivatie.
LO 2: De student krijgt bewustwording van en inzicht in het eigen handelen (reflecteren) met behulp van het behandelde model met als doel het persoonlijk (professioneel) handelen te verbeteren in toekomstige (beroeps)situaties.
LO 3: De student staat open voor feedback en vraagt een externe partij om feedback over het prototype beïnvloeden (beroeps)situaties en vertaalt de (minstens) twee belangrijkste feedback-punten naar concrete ontwikkeldoelen en motiveert deze.
LO 4: De student kan een persoonlijk portfolio met als onderwerp ‘beïnvloeding strategie’ maken volgens gestelde richtlijnen, gericht op zowel de persoonlijke ontwikkeling als professional.
LO 5: De student herkent behandelde theorieën over beïnvloeden, krijgt hierdoor een zelfinzicht en past reflectie toe vanuit zichzelf, alsook vanuit zijn omgeving (de te beïnvloeden stakeholder(s) ).
LO 2: De student krijgt bewustwording van en inzicht in het eigen handelen (reflecteren) met behulp van het behandelde model met als doel het persoonlijk (professioneel) handelen te verbeteren in toekomstige (beroeps)situaties.
LO 3: De student staat open voor feedback en vraagt een externe partij om feedback over het prototype beïnvloeden (beroeps)situaties en vertaalt de (minstens) twee belangrijkste feedback-punten naar concrete ontwikkeldoelen en motiveert deze.
LO 4: De student kan een persoonlijk portfolio met als onderwerp ‘beïnvloeding strategie’ maken volgens gestelde richtlijnen, gericht op zowel de persoonlijke ontwikkeling als professional.
LO 5: De student herkent behandelde theorieën over beïnvloeden, krijgt hierdoor een zelfinzicht en past reflectie toe vanuit zichzelf, alsook vanuit zijn omgeving (de te beïnvloeden stakeholder(s) ).
Inhoud
The student-group performs a research on their own subject around ‘Granting and Awarding’ within the knowledge of Influencing.
They will present their findings (3 sources per group-member) and will describe an overall conclusion about their research. After the presentation the group organizes a mini-training in which they apply their content with a practical assignment for the group, carried out in the classroom. This assignment with be followed by a group-review and discussion. In the end the groups shall supply a handout with tips and tricks around influencing and their topic.
They will present their findings (3 sources per group-member) and will describe an overall conclusion about their research. After the presentation the group organizes a mini-training in which they apply their content with a practical assignment for the group, carried out in the classroom. This assignment with be followed by a group-review and discussion. In the end the groups shall supply a handout with tips and tricks around influencing and their topic.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Bedrijfskunde