Vak: Engels 5 Marketing Proposal credits: 2
- Vakcode
- CEVH2ENG5
- Naam
- Engels 5 Marketing Proposal
- Studiejaar
- 2020-2021
- ECTS credits
- 2
- Taal
- Engels
- Coördinator
- E.K. Wildeveld
- Werkvormen
-
- Opdracht
- Toetsen
-
- Engels 5 Marketing Proposal - Overige toetsing
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
De student kan een voorstel voor een marketingactiviteit schrijven.
- KOERS BEPALEN; De CE’er zet de commerciële koers uit. Dit doet hij op basis van zijn visie, de kansen die hij in de markt ziet en het duurzame concurrentievoordeel van de organisatie waarin hij werkzaam is. Omdat hij niet in een vacuüm werkt is de CE’er een bruggenbouwer die zowel kennis als mensen verbindt.
- Creativiteit
- Initiatief
- Communicatief
- Commercieel bewustzijn
De student kan een voorstel voor een marketingactiviteit schrijven.
Inhoud
Niveau:
Gevorderd
Inhoud
Dit blok is gericht op het lezen van Engelstalige artikelen en het schrijven van een voorstel voor een marketingactiviteit. Er worden actuele onderzoeksartikelen op het gebied van klantengedrag geanalyseerd op inhoudelijk en grammaticaal niveau.
Er wordt relevant idioom en grammatica behandeld. Als ondersteuning bij het schrijven besteden we aandacht aan het gebruik van naslagwerken en andere writing tools:
Gevorderd
Inhoud
Dit blok is gericht op het lezen van Engelstalige artikelen en het schrijven van een voorstel voor een marketingactiviteit. Er worden actuele onderzoeksartikelen op het gebied van klantengedrag geanalyseerd op inhoudelijk en grammaticaal niveau.
Er wordt relevant idioom en grammatica behandeld. Als ondersteuning bij het schrijven besteden we aandacht aan het gebruik van naslagwerken en andere writing tools:
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of Hanze.nl/JCA of de blackboard course
Bijzonderheden:
Materiaal wordt gepubliceerd op Blackboard
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of Hanze.nl/JCA of de blackboard course
Bijzonderheden:
Materiaal wordt gepubliceerd op Blackboard
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- School voor Marketing Management en Financieel Economisch Management