Vak: Communicatie- en Mediakunde 3 credits: 5
- Vakcode
- COVB15CPR2
- Naam
- Communicatie- en Mediakunde 3
- Studiejaar
- 2020-2021
- ECTS credits
- 5
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- E.A. Mingardo
- Werkvormen
-
- Hoorcollege
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Communicatie- en Mediakunde 3 - Computer, organisatie tentamenbureau
Leeruitkomsten
De volgende competentie wordt op niveau 2 ontwikkeld:
3. Analyseren en onderzoeken
3.3 De student past theorie en veelgebruikte beroepsmethoden toe ten behoeve van het vaststellen van oplossingen of communicatie-interventies voor organisaties
3. Analyseren en onderzoeken
3.3 De student past theorie en veelgebruikte beroepsmethoden toe ten behoeve van het vaststellen van oplossingen of communicatie-interventies voor organisaties
Inhoud
In het tweede deel van dit semester leert de student op basis van theorieën en actuele cases uit het werkveld een relevante omschrijving te maken van de communicatie-interventies die hij toepast in de campagne. Voordat de student de campagne kan uitrollen en implementeren, maakt hij op basis van een vastgesteld budget een begroting. De student leert in dit blok een bedrijfseconomische basis te leggen voor de realisatie van zijn communicatiedoelen.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Communicatie, Media & IT