Vak: Service Marketing credits: 3

Vakcode
FMDP18SERSMA
Naam
Service Marketing
Studiejaar
2020-2021
ECTS credits
3
Taal
Nederlands
Coördinator
L.H.M. van Rijn
Werkvormen
  • Werkcollege
Toetsen
  • Service Marketing - Schriftelijk, organisatie tentamenbureau

Leeruitkomsten

Hoofd leeruitkomst

De student begrijpt de basis van marketingtheorie en de toepassing op facilitaire services
 
De student
  • Herkent de basis van marketing en de relatie met de organisatiestrategie.
  • Beschrijft de marketingomgeving.
  • Legt koopgedrag uit (b2c en b2b) en hoe koopgedrag te beïnvloeden is.
  • Beschrijft de (diensten)marketingmix.
  • Benoemt en legt dienstenconcepten uit.
  • Typeert belangrijke aspecten van marketing in een internationale omgeving.

Inhoud

De student
  • Herkent de basis van marketing en de relatie met de organisatiestrategie.
  • Beschrijft de marketingomgeving.
  • Legt koopgedrag uit (b2c en b2b) en hoe koopgedrag te beïnvloeden is.
  • Beschrijft de (diensten)marketingmix.
  • Benoemt en legt dienstenconcepten uit.
  • Typeert belangrijke aspecten van marketing in een internationale omgeving.

Opgenomen in opleiding(en)

School(s)

  • Institute of Future Environments