Vak: Afstudeeropdracht credits: 29

Vakcode
CELB16AO
Naam
Afstudeeropdracht
Studiejaar
2021-2022
ECTS credits
29
Taal
Nederlands
Coördinator
C. Postma-van der Schaaf
Werkvormen
  • Afstudeeropdracht
Toetsen
  • Afstudeeropdracht - Overige toetsing

Leeruitkomsten

Opleidingscompetenties:
  • WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
21st-century skills:
  • Initiatief
  • Commercieel bewustzijn
  • Kritisch denken
Leeruitkomsten:
De student kan individueel, binnen de gestelde tijd, elk marketing gerelateerd vraagstuk/probleem uit de praktijk gestructureerd en op basis van verschillende onderzoeksmethoden aanpakken en doet dit in de context van en in afstemming met de organisatie en haar omgeving. De student geeft een aanzet voor implementatie en levert verschillende producten op waarin het advies en de onderbouwing hiervan uit onderzoek, zijn vervat. De student kan tegenover derden (het bedrijf en beoordelaars) zowel de aanpak als de onderbouwde oplossingen in het Nederlands mondeling toelichten en verdedigen. 
Tenslotte is hij in staat te reflecteren op het proces, aanpak en ontwikkeling als excellente marketeer en business professional in het (honours)afstudeertraject.

Inhoud

Niveau:
Gevorderd

Inhoud:
Met het afstuderen toont de student aan de opleidingscompetenties op eindniveau te beheersen en in staat te zijn zelfstandig een opdracht te kunnen uitvoeren. De afstudeeropdracht wordt in principe op het eigen bedrijf uitgevoerd en is een opdracht op strategisch niveau.
Het onderdeel wordt beoordeeld aan de hand van een schriftelijke rapportage, een eindgesprek en een presentatie.

Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.

Instapvoorwaarden:
In totaal 120 EC’s gehaald hebben in de hoofdfase.

Opgenomen in opleiding(en)

School(s)

  • Instituut voor Business, Marketing en Finance