Vak: Marketingcommunicatie on- en offline credits: 5
- Vakcode
- CELB21MCO
- Naam
- Marketingcommunicatie on- en offline
- Studiejaar
- 2021-2022
- ECTS credits
- 5
- Taal
- Nederlands
- Coördinator
- E.G. Wubs
- Werkvormen
-
- Hoorcollege
- Practicum / Training
- Werkcollege
- Toetsen
-
- Marketingcommunicatie on- en offline - Schriftelijk, organisatie ToetsCentrum
Leeruitkomsten
Opleidingscompetenties:
Dit vak zal in studiejaar 2021-2022 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De leeruitkomsten van dit vak zullen voor de start op Blackboard verschijnen.
- WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
- Creativiteit
- Initiatief
- Communicatief
- Commercieel bewustzijn
Dit vak zal in studiejaar 2021-2022 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De leeruitkomsten van dit vak zullen voor de start op Blackboard verschijnen.
Inhoud
Niveau:
Verdiepend
Verdiepend
Inhoud:
Dit vak zal in studiejaar 2021-2022 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De inhoud van dit vak zal voor de start op Blackboard verschijnen.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.
Dit vak zal in studiejaar 2021-2022 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De inhoud van dit vak zal voor de start op Blackboard verschijnen.
Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.
Opgenomen in opleiding(en)
School(s)
- Instituut voor Business, Marketing en Finance