Vak: Marketingcommunicatie on- en offline credits: 5

Vakcode
CELB21MCO
Naam
Marketingcommunicatie on- en offline
Studiejaar
2021-2022
ECTS credits
5
Taal
Nederlands
Coördinator
E.G. Wubs
Werkvormen
  • Hoorcollege
  • Practicum / Training
  • Werkcollege
Toetsen
  • Marketingcommunicatie on- en offline - Schriftelijk, organisatie ToetsCentrum

Leeruitkomsten

Opleidingscompetenties:
  • WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
21st-century skills:
  • Creativiteit
  • Initiatief
  • Communicatief
  • Commercieel bewustzijn
Leeruitkomsten:
Dit vak zal in studiejaar 2021-2022 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De leeruitkomsten van dit vak zullen voor de start op Blackboard verschijnen.

Inhoud

Niveau:
Verdiepend
 
Inhoud:
Dit vak zal in studiejaar 2021-2022 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De inhoud van dit vak zal voor de start op Blackboard verschijnen.

Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-du of de blackboard course.

Opgenomen in opleiding(en)

School(s)

  • Instituut voor Business, Marketing en Finance