Vak: Marketingorganisatie credits: 5

Vakcode
CEMB19MOR
Naam
Marketingorganisatie
Studiejaar
2021-2022
ECTS credits
5
Taal
Nederlands
Coördinator
H.J. Pijbes
Werkvormen
  • Hoorcollege
Toetsen
  • Marketingorganisatie - Schriftelijk, organisatie ToetsCentrum

Leeruitkomsten

Opleidingscompetenties:
  • KOERS BEPALEN; De CE’er zet de commerciële koers uit. Dit doet hij op basis van zijn visie, de kansen die hij in de markt ziet en het duurzame concurrentievoordeel van de organisatie waarin hij werkzaam is. Omdat hij niet in een vacuüm werkt is de CE’er een bruggenbouwer die zowel kennis als mensen verbindt.
21st-century skills:
  • Samenwerken
  • Communicatief
  • Leiderschap
Leeruitkomsten:
  • Geven van leiding op resultaatgerichte wijze, onder begeleiding of supervisie, aan een eenvoudig bedrijfsonderdeel of project.
  • Beoordelen van strategische opties voor de nationale en/of internationale markt op basis van de analyse.
  • Formuleren van lange termijn doelen en deze vaststellen in overleg binnen de projectgroep en tijdig tussentijds toetsen op haalbaarheid.
  • Rapporteren en presenteren van de resultaten, verantwoorden van de keuze voor de methodiek en onderbouwen, ook financieel, van de aanbevelingen.

Inhoud

Niveau:
Verdiepend

Inhoud:
Dit vak zal in studiejaar 2019-2020 voor het eerst worden aangeboden en is op dit moment in ontwikkeling. De inhoud van dit vak zal voor de start op Blackboard verschijnen.

Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op de blackboard site van CE-dt of de blackboard course.

Opgenomen in opleiding(en)

School(s)

  • Instituut voor Business, Marketing en Finance