Vak: Engels 6 credits: 2

Vakcode
CEVB19ENG6
Naam
Engels 6
Studiejaar
2020-2021
ECTS credits
2
Taal
Nederlands
Coördinator
E.K. Wildeveld
Werkvormen
  • Werkcollege
Toetsen
  • Grammatica / vocabulaire - Overige toetsing
  • Presentatie - Overige toetsing

Leeruitkomsten

Opleidingscompetenties:
  • WAARDE CREËREN ; De CE’er geeft invulling aan de commerciële koers door duurzame waarde te creëren voor zowel de klant, de organisatie en de maatschappij. Dit doet hij op basis van analyse van data en onderzoek, gericht op het meten van het daadwerkelijk gedrag van de klant. Hij weet deze analyse te vertalen naar een aanpak.
21st-century skills:
  • Communicatief
Leeruitkomsten:
De student kan een Engelstalige, gestructureerde, presentatie geven over de tweedejaars stageperiode waarbij de student de marketing activiteit en de resultaten van het onderzoek gedetailleerd beschrijft.

Inhoud

Niveau:
Gevorderd

Inhoud:
Studenten werken aan de uitbreiding van hun Engelse marketingvocabulaire door het bestuderen van Engelstalige marketing gerelateerde teksten. Verder geven ze een individuele presentatie over de bedrijfsstage. Ook wordt ondersteunende grammatica aangeboden.

Studiemateriaal:
Voor de meest recente informatie zie de boekenlijst op intranet: Hanze.nl/CE of Hanze.nl/JCA of de blackboard course.
 

School(s)

  • School voor Marketing Management en Financieel Economisch Management